Tema: Re: G.Kirkilas. Kodel bus nesekmingas ir antrasis sios Vyriausybes simtadienis?
Autorius: Matas
Data: 2009-07-08 22:27:40
Stebina lietuviskas fenomenas-rumunai susaude savo
nusikaltelius-komunistus,vokiec iai Honekeri uzdare i namu aresta,o mes
atidaveme iskovota laisve savo noru atgal i nusikalteliu rankas...Negaleciau
vadinti kirkilo sutve politikais.Visi jie menko protelio bet didelio suktumo
prascioku gauja,neturinti tautiniu saknu. Jie laiko visa tauta kvailiais,o
melas tai gyvenimo budas.Man siurpu klausyti ,kai satrijos ragana
aiskina,kad ji baltas angelas...Visi jie zino kas jie tokie buvo ir yra,jei
turetu savigarbos ir sazines tai jau nors pasakytu-sudeginkit mane kaip
ragana....Nesuprantu kas gali juos siusti i europarlamenta ir ka jie ten
veiks .Geriau susirinktu smutkes ir trauktu irytus... Nors ten irgitokiu
nebereiks

tratinot lesas kaip imanydami pries pat rinkimus,kad atejusi kita valdzia
rastu tik didziulius prasiskolinimus.Odabar,kai bandoma nors kiek atvesti
finansu ir kitas sistemas i "dvasia" pliekiat bandancius arogantiskai
traukdamas pypke.Vardijat su pasimegavimu visas blogybes,uzgriuvusias
Lietuva,nuduodamas,kad cia jus nieku detas.Ar ne jusu valdymo laiku vyko
didziausia emigracija,nusivylusiu,negalinc iu isgyventi zmoniu.Ir vel-ar
nesmatjojot i valdzia ant smulkaus verslo skatinimo arkliuko,korupcijos
pazabojomo?Absoliutus cinizmas.Jusu vietoje reiketu ne kritikuoti,o dirbti
issijuosus,su esama valdzia,kad jusu darbu pasekmes butu kiek nors
susvelnintos.Bet to neleidzia jusu ideologija ir arogancija.Tam tikra prasme
jus labai panasus su pValinsku,tik,nayuralu,jus turit daugiau praktiniu
igudziu demagogijai.Pastarajam vis dar nesiseka.
Ponuli tiesiai i jusu klausima apie nesekminga antraji valdzios
simtadieni.Jis gali buti nesekmingas ,nes jus vis dar tebesedite
valdzioje.Ojus ir jusu komunistinis ekonomikos valdymas-jusu didziamokslisko
valdymo rezultatas.Ir jus dar viesai dristat filosofuoti apie krize.Juk
saketkrizes nera.Kai jums p.Grybauskaite bande sufleruoti,kad ji visdelto
yra,jus mandriai nusisalinote nuo bet kokiu patarimu,nes jums-patirtis
svarbiausi,juk kazkada si fraze buvo jusu rinkimu devizas.Tai
stai-matom-kokia patirtis,tokie rezultatai,nes cia -realybe,o ne marksistine
ideologija,kurioje susiformavusi visa pasauleziura..Stai kodel visi priejom
liepto gala jusu vedini.Ideologinis fanatizmas yra didelis blogis-jis
niekada neduoda pozityviu rezultatu.V i s a i s atvejais.Pridursiu dar-del
kentejimo,kad visi kenciam ,pasakysiu-mums jusu kancias.Taigi,kaipgis..

vel kaip is kanapiu. Geriau pakalbetu apie savo ministru darbelius, pvz.
kaip sebras Oleka 20 milijonu litu nugvelbe savo aplinkos zmonems. Ir tai
buvo daroma krizei jau isibegejus, t.y. pasityciojant is visu mokesciu
moketoju. Studentai negauna varganu stipendiju, o cia daromi tiesiog
atviriausi nusikaltimai.
Jau kam kam, o tamstai tai reiketu patyleti! Jau tiek pridarete savo valdymo
metu, kad slykstu dabar net jusu klausytis!
Geriau paskelbkite, kiek jums LEO LT sumokejo uz ju prastumima ir eikite
visi i pensija; kad mes jusu snukeliu daugiau politikoje nematytumem.
O kiek liepe jusu vadai minsiterijoms issileisti pries konservu atejima
valdzion? As tikiu, kad tai tiesa, nes is TV ekrano apie tai jau atvirai
pasakojo. Fui, kaip slykstu
Zioplas kursantas tas Kirkilas buvo, bet CK tiko.
Toks be nuovokos. Todel ir painiojasi visiems po koju jau beveik antra
desimtmeti- ir nors tu ka.Nesuvokia pats ka daro.Komentatoriai: duokit
kvailiui kelia! Ir nekreipkite demesio. Kaip ne kaip -vistik zmogus dar
nespejo atsikvoseti,is valdzios kaip muse is barsciu isdrebtas.

Nera lietuviu kalboje tinkamo zodzio paniekai reiksti, gal tiks zydiskas-
PECKELIS esate.
Palankiausiu metu nei progresyviniu ir NT mokesciu netvarket, nei Sodros
sistema subalansavot, nei energetikos kainu absurdo nereguliavot,nei mokslo
reformos, nei valdymo islaidas mazinot, nei........
Laizet maksimamas uzpakaliuka, isslavet Sodros rezervus ir palikot valstybe
ant bankroto slenkscio. Dabar skaiciuojate kiek simtadieniu dar reikes laika
pasivyti. Atmata.

Tai vienas is bukiausiu politiku. Jis drysta kitus kritikuoti, kai pats
praeitos savo kadencijos laiku akivaizdziai isvoge ir pardave Lietuva. Jis
tiktu tik buti klaunu - nors toks kjis ir yra. Jeigu butu protingai
skaiciaves Lietuvos finansus, tai tokioje padetyje mes nebutume. Beje -
kirkilai - kada atsakysi uz parduota Lietuva, kai palaiminai Leo atsiradima,
kada EU kategoriskai pareiske, kad tai nelegalu. Kada grazinsi Lietuvos
pinigus, vagie tu. Nesijaudink, sazine nesvari ir taip neleis tau ramiai
gyventi. Tokius i kalejima iki gyvos galvos, kad pajustu ubago dalia.

"neapgalvota ir "buldozeriu" stumiama aukstojo mokslo reforma, visiskai
nesprendziamas energetikos problemas" daugumai zmoniu ranka drebetu taip
rasytai, bet jums ir partieciams nedreba. Meluoti ir vogti tesugebate.
Svietime ir energetikoje suzibo sviesa tunelio gale po ilgu STABILUMO metu.
Ka veikete tuos metus, kad dabar vieni kitu klausinejame "kur gausim
elektros po Visagino elektrines uzdarymo?"???

Buvo rusu krize, pergyvenom, nepasimokem. 8 nis metus valde kirkiliauskai,
vel krize ir vel ta pati p...ze.Ir dabar dedasi protingu.Niekaip nesuprantu
ir taip vartau , ir anaip, ir Darvina paskaitu , kas per gyvunas
Kirkilas?Kiek dar reikes kriziu , kad valdzia suprastu , kad reikia tureti
atsargu juodai dienai?A,a supratau ,Kirkilas kaip Lochneso pabaisa, tik tos
niekas nemate , o sis visiems matomas.

nerimsta Gediminas, oi nerimsta. Pats kaip vadeliotojas visiskai kreivas,
bet niekam ne paslaptis, kad tokie daugiausia ir kritikuoja. Kai tuo tarpu
dabartiniai vadeliotojai dar tik bando istraukti vezima is liuno, i kuri
autorius ir pavairavo. Geda butu mielasis, vienintelis dalykas ka tikrai
mokate, tai propagandos varymas, na ir dar pakirsinti neblogas meistras
esate:) Ko daugiau tiketis galima is politruko, juk ju tikslas ir buvo
plauti smegeneles... Ekonomika??? Baikit, taigi valstybe valdyti gali
kiekviena melzeja, kokia cia dar paslaptis... Sedi, trauki duma ir aiskini
kaip viskas nuostabu, kad kainos nekyla, kad gyvenimas gereja...

Sio veikejo vadovaujama vyriausybe dideliu pagreiciu kele sau ir kitiems
valdininkams algas, kad dabar, ir atvirkstine tvarka jas mazinant, neimanoma
issikapstyti is valstybes nepritekliu. Kazin, ar tai buvo samoningai daroma,
kad tik, ginkdie, nebutu ne maziausio piketelio, siekiant isrodyti
"geruciais", ar tam, kad velesne vyriausybe turetu ka veikti is peties?
Siaip ar taip, prikiaulinta gerokai, ir nereikia cia pernelyg sukti uodega,
teisinantis ir dengiantis "pasauline krize", kuri Lietuvoje yra kelissyk
platesne ir klampesne. Ir tai ne be buvusios Kirkilo vyriausybes pastangu -
ne geraja prasme.

p.Kirkilas yra tikras meslas, bet beda tame, kad jei ir blogas zmogus sako
tiesa, tai tiesa vis tik islieka. Pvz. jei Kirkilas pasakys, kad diena yra
sviesiau nei nakti teks su tuo sutikti, kad ir kaip nemegtum Kirkilo. Tai
galioja ir jo pasisakymams apie "kubilo" vyriausybe, kuri istikro samoningai
varo Lietuva i krize matomai turedama savo tikslus (pvz. kad ir padeti
bankams apiplesti paskolas bustui paemusius zmones) Taigi nors p.Kirkilass
ir yra didis meslo gabalas, bet tai ka jis cia tvirtina, nors ir gaila, bet
yra tikra tiesa.
      Ivertink:

Ponas Kirkilai, kam stumiate i tikra kracha. Nejau manote, kad skolindamiesi
is banku, kurie ir sukele tam krize, mes isbrisime is krizes? Mes ne
Vokietija, ir ne Prancuzija ir tokios pat priemones netinka. Jie gali
"spausdinti" medinius pinigus, o mes ne. Tik taupumas, tik vartojimo
mazinimas, kaip priimta pas gera seimininka, gali musu sali isvesti is
krizes, o ne tolimesnis skolinimasis, kuris ir ispute burbula, kuris
pagaliau sprogo. Ir vel "dideji" siulo ta pacia "pagalba" - skolintis. Ir
jus jiems talkinate.
Kirkilas issprende energetine problema i vienas rankas iduodamas ir
gamyba,ir paskirstyma.Saunuolis.Mokyk pasauli toliau.

NEGALI BUTI JOKIOS PAZANGOS, JEIGU VALSTYBE VALDO TOKIE SPECAI IR TOKIO
MASTYMO ZMONES KAIP G.KIRKILAS. KAIP GALIMA ISDRISTI PACIAM NUGYVENUS
VALSTYBE - KRITIKUOTI NUOSIRDZIAI DIRBANCIA VYRIAUSYBE, SUNKMECIO SALYGOMIS.
BUTU GRAZU, MANDAGU IR PADORU PASTEBETI TEIGIAMUS POSLINKIUS IR PAREMTI
PERSITVARKYMA.
"daugelis ES vyriausybiu nuo pat krizes pradzios emesi priemoniu skatinti
ekonomika, steigti darbo vietas, dar lengvinti ypac smulkaus ir vidutinio
verslo mokestine ir biurokratine nasta..." O KA PADARETE JUS,p.Kirkile,kai
krize jau visame pasaulyje siautejo...Papsejote ir nieko nematete-tai dabar
ir patylekite...Elgiates kaip pasikakojes katinas,bandantis irodyti,kad
kaltas kaimynas...

Jums ,negerbiamas, Kirkile turetu buti labai geda taip komentuoti ir
pikdziugiskai aptarineti susidarusia situacija Lietuvoje, nes tai pasekmes
jusu buvusios vadovaujamos vyriausybes darbo rezultatas. Gal pamenate, kai
praeitais metais gerbiama Dalia Grybauskaite prognozavo, kad Lietuva su
tokia valdymo politika istiks gyli krize? Tuomet jus netgi pradejote
gasdinti, kad apskusite Europarlamentare, del tokiu pareiskimu.
Argi ne geda. Juk Ji 100 % buvo teisi.
O dabar jus dar dristate komentuoti... GEDA !!!

Ponas KIRKILE susirink savo Prunskiene Paksiu Paulauska Paleckiuka ir
greiciau varykit i Maskva pas savo mylima Putina.
Ar neatrodo p.Kirkilai, kad butent Jus ir istumete sali i tokia ekonomine
situacija, kai standartines priemones nebepadeda, nes nera is ko ju
finansuoti (PVM mazinimas ir t.t.). .. issvaistette biudzeta, aiskinote kad
jokios krizes pas mus nebus, kad viskas tisiog nuostabu... o dabar dar
dristate dziaugtis, kad dabartine vyriausybe nieko negali padaryti, kad is
tos balos isbristume. Nikas nesako kad ju visi sprendimai teisingi, bet ne
Jums p. Kirkilai spresti!!! Nes sitaip "apsidirbus" reikia tik sleptis.

Taaaaip, kur gi ne! Pypkorius pridumijo, pripute "miglos", pardave Lietuva
Maximai ir nori, kad A. Kubilius perdien sutvarkytu salies ekonomika,
iskuoptu jo & Co juodus darbelius.
Turetu bent kiek gedos, pilkasis... Ale kur tau! - protelis gi menkutis.
Sugeba tik retransliuoti AMB...
Beje, joks jis ne restauratorius - tik kefyra restauratoriams nesiojes
"malcik na pobeguskax". Toks ir liko visam gyvemimui...
Seryj tovarisc Kirkil

Suneli G E D I M I N A I ,atleiski man , kad sena pastojau ir gimdydama
padariau tavo smegenelems didele trauma ; todel tu galejai tik dirbti LKP CK
instruktojeliu , O tavo valdymo laikotarpis LIETUVOS istorijoje bus
pavadintas " d e b i l i u o j u k i r k i l i z m u " bei nusikalstomos
grupuotes MAXIMA-LEO LT sukurimo laikotarpiu...

Geda skaityti Kirkilo straipsni. Jis pats viska padare, kad Lietuva
atsidurtu tokioje padetyje ir dar drista tokius straipsnius rasineti.

Debiliojo kirkilizmo viespatavimo metu visi grobstymo simtadieniai buvo
sekmingi o ypac nusikalstomo konglomerato : nueinanciu i istorijos siukslyna
k o m u n i a g u / kegebistines pakraipos KPSS padalinio LKP CK
nemoksu -debilu instruktoriu/ ir MAXIMA LEO LT sukurimo sekmingiausias
simtadienis -leides nustekenti darbo liaudi ir intelegentija... Atsibuski
pagaliau LIETUVOS TEMIDE, ir padaryki sekmingaji simtadieni T A U T O S i s
g a m o m s...
Negaliu suvokti, negi p.Kirkilas visiskai prarado sazine? Kas isteige "LEO
LT"? Kas zadejo sumazinti korupcija Lietuvoje? Kas zadejo atsistatydinti,
jei neteses savo zodzio?
Kas per savo premjeravimo laikotarpi tiek visko zzdejo, bet nieko netesejo?
Kam kalbeti, o kam reiketu visai viesumon nesirodyti... Negi visai prarado
nuovokuma?

kaip nesekmingai baigia karjera buves premjeras: i LKP pirminikus perrinktas
nebuvo, del prezidento nesibalotiruoja. Neabejoju, kad per ateinancias 100
d. gali buti panaikintas ir leo, o tada gal net lukiskes arba savuju ataka,
kad net uz toki galima otkata neapsaugojo "investiciju".

O kaip demagogas, tai drg. Kirkilas perspjautu pati suslova...

Kaip gali nepakaltinamas buves premjeras mokyti kitus. Per 8 m. kai valde
buve komunistai isvaistyta milijardai, sukurta amziaus afiora LEO.
Palikdamas valdyma biudzetas liko su minusu. Tokius ministrus reikia sodinti
i kalejima, kad zinotu kiti. Reikia tureti kiau....... akis, kad drystum
kitus kritikuoti.

Draugui Gedeminui norisi priminti Jo "gerus "darbelius.Ptisimink ,kai buvai
per klaida paskirtas premjeru,kokius "grazius" darbelius nudirbai.Susodinai
savo sebrus komunistelius i siltas vietas ir manei toliau ponausi.Laikai
keiciasi.Sugebejai svaistyti ne tik biudzeto lesas,bet ir vyriausybes
rezeva.Turbut nereiketu priminti Tavo "juodu"darbu restauracijoje,kada buvai
pasiustas KGB parduori zmones.Zinok,Tauta niekuomet to neatleis.Tad
nusileisk ant zemes ir ramiai sedek suspaudes uzpakali.

kodel bus nesekmingas...???,
2009 03 19 17:32kodel bus nesekmingas ir antrasis simtadienis, ogi todel,
kad melagis Kirkilas (nebijau sio zodzio - Valinskas irode per TV sitai
visai Lietuvai) pardave Lietuva.
      Ivertink:

X,
2009 03 19 17:29Kas nors uzciaupkit ta maza melagi!
Kiek pasitraugdami buve valdantieji i ministerijas savo giminaiciiu ir
pazistamu pridarbino, tai ka jis cia paisto? Ir kokia ekonomika jis
skatintintu kai Lietuvoj realios pramones beveik ner, o dalis buvusios kaip
tik ir krito pirmiausia del buvusiu veikeju priimtu sprendimu. I muila si
niekseli!
      Ivertink:

VISAS PASAULIS JUOKIASI NE TIK SU BURNA KAD KIRKILAS SUGEBEJO PARDUOTI DVI
VEIKIANCIAS ELEKTRINES UZ DU LITUS.
Mums tera viena iseitis sulaukti geresniu laiku - tai tik LEOsandorio
paskelbimas niekiniu ir milijardu grazinimas i valstybes biudzeta.Kitu
atveju mes 10 metu kentesime.Antra vertus, kodel saujele oligarchu turi
naudotis musu visu pinigais, juk jie nezada statyti AE.Tai kuom jie
uzsiima.Visi svolaciai tyli ir Grybauskaite tyli, nepaaiskina, kam jiems tie
milijardai

Kirkilas amzinai praleidzia proga patyleti. Pirma karta smarkiai nusipliurpe
pernai, rugsejo menesi, kai Seime per Vyriausybes valanda puole i pagalba
Blinkeviciutei, pastarajai viesai meluojant,kad SODRA turi milijardines
atsargas.Po poros menesiu isaiskejo, kad SODROS skrynioje tik suplysusios
taukuotos kojines bera.
Argi sis kvailys nesupranta, kad jo politine dainele jau sudainuota: net ir
isgriovus Butkeviciu is partijos pirmininku po pralaimetu Prezidento
rinkimu, i ta kede niekas jam nebeleis uzsiruopsti, antra karta Stonys su
Lopata del jo pas darbiecius nebevaziuos.
Kodel jis nieko nekalba apie LEO ir tuos milijardus, kuriuos atidave
jiems.Tegu pasako, kuom skiriasi lakunas nuo restauratoriaus.Jeigu protingas
butu pasakytu, kad vienas gali uzimti aukstas pareigas o kitas ne.Matomai
restauratorius protringesnis uz lakuna.

O ka kirkilas padare, kai buvo valdzioje? Komunisto gabalas, be jokio
issilavinimo, baiges komunistine partini universiteta per du
metus...Praskolino 2mlrd.!!! Kiek kas kainuoja nezino, o tautai meluoja,
pasiklaustu kitu nors kiek viskas subrango... Nera nei noro jo pavarde
rasyti is didziosios raides, nes tiek praskolino LT, kad dabar mes visi
srebsime kose dar ilgai. Si valdzia turi drastiskai elgtis, kitaip visai bus
blogai, o blimkeviciute drista reikalauti is Semetos ismoketi remtimiems
zmonems ismokas, is ko? kirkilo prasyt reikejo, ko neprase? Teisingai Semeta
pasake, tai ko nemokejai? Kol komunistai prie valdzios bus - nieko gero
nelauk...

Nu jo, izulumo virsune. Tuo metu kai buvo akivaizdus krizes pozymiai ir
izvalgieji pradejo taupyti (ju tarpe ir estai), Kirkilo vyriausybe taskesi
pinigais kaip Zecpospolitos laiku dvarponiai. Uztat dabar drista
"analizuoti" nesekmiu priezastis. Gaila, turbut nesulauksiu, kai oligarchu
tarnai ir demagogai pagaliau bus nudrebti tautai nuo sprando.

Tikra tiesa, kad komunistai ,ypac po karo, rupestingai naikino savo
priesininkus,o kurie isliko,tu per patrankos suvi neprileido prie valstybes
reikalu. Tai bent jau nesigirtu, kokia ju auksta kompetencija,palyginus su
antikomunistais.Sarmatos reikia tureti.Bet cia ir sukomunistejusi tauta
kalta,kad 92 m. parsikviete atgal komunistus, vadovauti dabar jau
kapitalizmo statybai ir privatizacijai:).Uzuot parodziusi kantrybe ir davusi
antikomunistams per nuosavas klaidas pasimokyti kaip vadovauti valstybei.
      Ivertink:

Kirkilas galetu patyleti. Ka pats prisidirbo, dabar paliko taisyti kitiems
ir dar vaidina susirupinusi opozicionieriu. Geriau jau jis pasirupina geru
advokatu, nes tokie jo vyriausybes kenkejiski darbeliai nenutekes kaip nuo
zasies plunksnu vanduo. Lukiskes, Gediminai, Lukiskes taves laukia...

Kodel nera mastoma ; kas isvis davede Lietuva iki tokio marazmo ir skurdo.
Viska griove, prichvatizavo, isarde zemes uki, gamyklos ir dabar stovi kaip
vaiduokliai... Kaltu nera ir nebus, o man vienodai sviecia, kad veliavoje
vietoj baltos atsirado geltona spalva. Buvo LTSR, o dabar kas? Gal laisva?
gal demokratine? Gal teisine? Blefas. Diktatura ir nera skirtumo kokia tai
partija. VAGYS ! APGAVIKA! NEKOMPETETINGI ! Kas pasikeite i geraja puse???
Nei vieno nubausto net zinant tikruosius kaltininkus. Kubilius su savo
slykscia sypsenele pasake; "visi mes zmones..." Tik ar jie laiko mus
zmoneimis???
Matyt ir tu dirbi melzeja.Juk gerai prisimenu kaip i partija istojusios
melzejos vykdavo i Maskva i CK posedzius.Net anekdotas tebera;Melzeja
nuvaryta i Maskva kaip darbo pirmune parvykusi pasakoja ka ten girdejo;SAko
moterele,visko jau girdejau,bet kad Velykos rudeni pirma karta isgirdau.O
sakoma ten buvo:Velykaja Rodina,Velykaja Rodina.

KIRKILAI, priskatinai tu ekonomika, pridarei butinu reformu, ar TU GALI KADA
NORS UZSICIAUPTI? ar imanoma kad ABU JUDU SU PRUNSKIENE PATYLETUMETE, o mes
ramiai atsigautume, analizuotume, padetume dirbanciai Vyriausybei klampoti
paliktoje SOCDEMU PELKEJE; kazkoks absoliutus marazmas - kaip uzsuktas
mechanizmas/vilkelis varo ir varo nesamones, vos i bankrota sali nenuvares

Kirkile, prikakojai pilna Lietuva, o dabar kiti turi tavo mesla kuopti. Ir
dar driti kitiems akis draskyti. Toks jau komunistu braizas ir
tradicijos;patys padaro, o kaltina kitus. Pavyzdziu yra daug. Pavyzdziui
Katyne arba pasiuntimas galvazudziu, kad nuzudyti nekaltus zmones, o
suverciant kalte"misko broliams". Negi galejo pasikeisti komunistinis(rytu)
mentalitetas? Kaip ir Brazas, kuris padare labai daug zalos Lietuvai, o vis
lenda visur, visur kisa savo snapa, reguliuoja visus.

2009 03 19 12:51Kirkilas: krizes nera (2009.01.30)
      Ivertink:  3 1

buba,
2009 03 19 12:49tai kada gi ji arestuos?
      Ivertink:  12

Uoga,
2009 03 19 12:47"Amzinai vakaryksciai" nerimsta.Kur Kirkilas ziurejo savo
premjeravimo laiku?Nesakau,kad Kubilius -naujiena,bet tai siandiena.Norisi
perspektyviu sprendimu,nauju(ne tokiu,kaip paleckiukas ar Valinskas) veidu
politikoje.
      Ivertink:  2

Ar pamenate ponaiti?,
2009 03 19 12:47[2008-09-23]G. Kirkilas ja neigia(krize) - po posedzio
premjeras patikino, kad pasaulio krize Lietuvai beveik nedaro itakos ir jai
net negresia, nes salies komerciniai bankai, taip pat ir Lietuvos bankas
vykdo pakankamai konservatyvia politika.
      Ivertink:  2

Hau,
2009 03 19 12:40Neskmingas Kubiliaus simtadienis ir del to, kad Kirkilas dar
neivardintas kaip krizes sukelejas ir nesedi Lukiskese.
      Ivertink:  5 3

Lietuvis,
2009 03 19 12:37Kirkilas ir vel zoles apsiruke... Verciau padekotu
dabartinei vyriausybei, kad iki siol salis nesubankrutavo po kirkilo
valdymo...