Tema: Re: Kur mes buvom ir kas is to liko
Autorius: Lapinas
Data: 2016-05-31 11:49:28
Čia kaip anekdotas:
karininkų mokykla. Dėstytojas su kavarnu žvilgsniu užduoda klausimą:
-Kakaja temperatura kipenija vody?
Visi rankas kelia, atsakyt nori. Dėstytojas išsirenka vieną.
-Nu atviečaj.
-Devianosto gradusov!
-Nepravilno, STO!
Visi suglume, ima murmėti:
"Tak včera gavarili što devianosto..."
-A eto ja s priamym uglom pereputal. - atsako dėstytojas.