Tema: Re:Valio, Sacharukas nekaltas !
Autorius: svyt
Data: 2016-05-30 16:10:59
Siaip, tai manau normalu, kad uz mane balsuoja zmogus kuriuo
 pasitikiu, kurio ir mano paziuros sutampa, kai as esu isvykes.
 Paprasciausiai, istatymas yra istatymas ir jo reikia laikytis.
 Tarkim eit visa seima ir visiem balsuot uz ta pati kiek
 idiotiska, ateitu vienas seimos atstovas ir prabalsuotu uz
 visus.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----