Tema: Re: Neblogas wallpaperis :)
Autorius: svyt
Data: 2016-05-30 15:43:34
Sakai, jei man nepatinka putinas as lietuvos patriotas? Jei man
 nepatinka lanzbergiai ir grybauskaite, tai man turetu patikt
 putinas, o as jau ne patriotas? Kazkaip idomiai delioji
 juoda-balta. Tas pats putinas yra ir geru sprendimu priemes mano
 akimis, man ir pvz nepatinka per dideles seksualiniu mazumu
 teises europoje, as juos toleruoju nuo senu laiku (kol nepradeda
 ciulinet mano klyno, tada tolerancija ypac sumazeja) nes esu
 pakankamai tvirtai zinantis savo orentacija ir man px jie, dar
 geriau, nebaisu drauge ar zmona su jais palikti vienam
 kabinete.
Ta pati Grybauskaite patinka principinga pozicija ukrainos
 klausimu (mano zmona ir vaikas ukrainos pilieciai, tai mane
 jaudina asmeniskai) bet nepatinka jos pozicija garliavos
 patvoriniu gauja kuri  reme zudika nuzudziusi mazos mergytes
 mama, nieko deta sesers priesa, teiseja nuteisusi
 henyte.
Lansbergis senasis buvo nieko, iseina pergudravo kgb ir turim
 nepriklausomybe,bet bendradarbiavimo su kgb faktas menkina ji.
 Anukas butu gal ir geras vyras, bet atejimas i valdzia labai
 keistas.

--

bmw e34/ 525d

----Android NewsGroup Reader----