Tema: Re: Vatinuku ruporas
Autorius: Audrys
Data: 2016-05-20 14:42:15
ir pasake lape, kad vynuoges zalios.

"Gediminas"  wrote in message news:nhmoln$r5p$1@trimpas.omnitel.net...

UK skersavus ant EV matosi vien is to koki suda kas metais siuncia i EV.
Geru grupiu ir produseriu turi daugiau nei per visa likusia EU
atsirastu, bet kiekvienais metais siuncia neapsiplunksnavusius
visciukus. Jei bent kiek butu idomi jiem ta EV, laimetu kas antrais
metais vien del geros muzikos. O kol kas tai matom kaip Rusija ir
Azerbaidzianas nuosirdziai stengiasi laimeti. Na ir mes savaime
suprantama noretumem, bet ne tiek daug norim stengtis.