Tema: Re: Snoras perka Lietuvos rytà o èia visikas ðtilis?
Autorius: Remigijus
Data: 2009-06-26 23:59:31
Kazin kodel sitas sikpopieris turi tokia didele itaka valdziai?

As nepriestarauju, "Nemo", pats komsomolkos neskaitau gal nuo 1990, man
tik idmu, kodel "kazkoks sikpopieris, kurio puse tautos neskaito, nes
nera ka skaityti, kita puse tautos neskaito, nes neiperka" vistiek
sokdina (oficialia) valdzia?

Remigijus