Tema: Re: Birzelio 14
Autorius: deBilas
Data: 2009-06-16 10:19:44
Sermėga – XIX a. pradžios lietuvių viršutinis drabužis, siuvamas iš milo.

Sermėgos pakraščiai apvedžioti, papuošti,

į liemenį – gražus drabužis.

Nors kartais sermėga pavadindavo tokį apsiaustą, kuris nuo lietaus saugodavo.

Šiaip jau sermėga – universalus drabužis.

Vyrų sermėgos siuvamos iš nedažytų avies vilnos audinių – rudų, pilkų

"Tomas" <nera@meilo.lt>