Tema: Re: zeme_eme_purtytis
Autorius: lasaZ
Data: 2009-06-03 12:29:07

> oho kokie palyginimai

elementarios paraleres. Ne pirma karta visuomene protestuoja pries progresa.
Siuo atveju pries siuolaikine skulptura. Galima aisku priminti kaip
anglijoje priesais automobili reikedavo eiti pesciajam su raudona veliavele,
bet kazkaip nerandu bendru bruozu, tai ir nenaudoju.

> :)) ir negaila tau vilniaus del to? Kodel tu Lietuvos sostinei tokia
> niuria ateiti piesi? Gal nebus taip blogai

Tu Barselonoje esi buves? Ten tokio stiliaus skulpturu yra n^k. Bet ten
shoko terapija buvo praeita dar A. Gaudi laikais.
As beje tavo poziuri puikiai suprantu - ko gero jei pats nesidomeciau menu
ir jo siuolaikinem tendencijom, irgi protestuociau pries bet koki mena,
kuris neatitiktu mano suvokimo.

> ir uz 1000 Lt nebutu menas, pinigai cia tik tarp kitko, bet, jei apie tai,
> tai pasamdai firma, statancia inzinerinius tinkus (silumines trasas,
> dujotiekius, vandentiekius ...), sumoki kokius 10000 LT, o nuo 90000 LT
> lieka tik atkata susimoket

muzhikiskas poziuris rulz :) Neturiu ka pridurt. Ta prasme as neabejoju kad
tos firmos tai sugebetu padaryt, pagal uzduota projekta, bet uz 10K LT?
Vargu bau.

> Gal kaip tik svarbiau paciam gilintis negu laikrascius skaityt
>
> O siaip tai vienas is 3 variantu:
> 1) sumaisei omnitel.humour su omnitel.politics,
> 2) del kazkokiu priezasciu nekenti Lietuvos arba vilniaus (man beje sis
> miestas siuo metu irgi nelabai patinka, bet tikrai jam nieko blogo
> nelinkiu) ir slapta dziaugiesi del tokiu idiotizmu, o cia durneliu
> apsimeti ir nori, kad visi durneliais butu ir vamzdzius menu vadintu, ty
> Lietuva taptu durneliu salim
> 3) kazkaip esi susijes su VEKS

1 punktas netinka. 2 punktas atvirksciai - man Vilnius labai patinka, ir
noreciau kad viena diena jis atrodytu ne blogiau nei Barselona. Deja musu
mieste skulpturos menas yra tragiskoje padetyje. Mindaugo arba Gedimino
skulpturos yra geriausias sito zanro krizes atspindys. Nes pradziai jie buvo
daryti su milzininskais biudzetas, o rezultate visi uzsienieciai is musu
zvengia, kai pamato jas :(
Del 3 punkto, tai as turiu pazinciu meno srityje, tame tarpe meno
vadybintoju, todel zinau daugiau inside'o nei bet kuri grineviciute (man tai
yra bendrinis tupo zurnalisto su entuziazmu) apie reikalus kulturos srityje,
tame tarpe VEKS. Todel is graudu skaityt nesamones is zmoniu kurie arba
nieko nesupranta, arba niekad nemate to apie ka kalba. Tame tarpe kaip
graziai kulturos ministerija sukompromitavo visa programa per Bjork ir
atidarymo renginius.

lasaZ