Tema: Re: salus populi suprema lex esto
Autorius: Alvidon
Data: 2011-09-05 14:23:51
A prie ko čia aš ? Gi rinkėjai renka, aš tik promilė nuo rinkėjų.

Ale giliau panagrinėjus pateiktą citatą iš tikro gaunas jog
Ciceronas - populistų patriarchas. Suvokimas šio fakto musie
ir yra takoskyra tarp azijatinio ir anglosaksiško požiūrių į politiką
konkrečiai ir visuomenės funkcionavimą apskritai. Kitaip sakant
aš tikrai nesitikiu jog BishopaZ tai suvoks.