Tema: Re: R.Rudzkis: amoralu krizes problemas spresti silpniausiu saskaita
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2011-08-09 15:03:48
Ar nr tas. kuris matydamas artejancia pasaulinr krize, per YV agiravi pirkti
is banku vertybinrs busimas siuksles. Man net asmrbiskai skambino ir siulr
20% palukanu, bet kai pareikalavau 3% garantijos, is karto atsi..so. Paskui
suniasklaidoje skaiciau apie galima jo kandidatavima i Lietuvis Prezidentus.
Taigi jo atlyginimas lietuviams yra visiskai priimtinas, nes bankas klesti.
Manes privataus sektoriaus atlyginimai nep.sa. Bet nesuprantu kodel ubagai
kratosi progresyviniu mokesciu? Bet i biudzetininkus turiu kita poziuri.

"E.Masiulis: kai alga yra 5 tūkst. Lt, į valstybinį sektorių papuola
bepročiai arba vagys"
3w
delfi.lt/news/economy/business/emasiulis-kai-alga-yra-5-tukst-lt-i-valstybini-sektoriu-papuola-beprociai-arba-vagys.d?id=38162605

Okupacijos laiku atlyginimu sistema 1:10 kursu:
Minimalus atlyginimas - 600 litu
Valytojos atlyginimas - 600 litu
Ivairiu kontoru rastininku - 1100 litu
Inzinieriaus - 1400 litu
Virsininko atlyginimas priklause nuo pavaldiniu skaiciaus:
As dirbau gamybos skyriaus virsininku statybos organizacijoje uz 1800 litu.
Direktoriaus atlyginimas buvo 2400 litu. Apeme betono mazga, armaturini
cecha, statybiniu medziagu gamybos cecha, lentpjuve ir staliu dirbtuves,
autotransporto 100 masinu ir mechanizmu parka, katiline, administracines
patalpos...
Projektavimo institute dirbau grupes vadovu uz 2400 litu, nes institute
dirbo 100 kartu daugiau zmoniu (neskaitant darbininku). Anuomet man keista
buvo, kad uz svaresni darba mokejo 1,5 karto didesni atlyginima.

Ministro atlyginimas buvo 4000 litu
Didziuju gamyklu direktoriai gaudavo 7000 litu. Siandieninis pastas,
energetika ir gelezinkelai jokiais budais i tokia kategorija nepakliuvo. Jie
buvo nedideli okupanto infrastrukturos padalineliai. Tokie jie ir liko.

Kodel anuomet darbininkas gaudavo beveik tiek pat kiek nedideles
organizacijos vadovas - truputi virs 2,000 litu? Taip nebuvo. Tarnautojai ir
vadovai, jeigu organizacijai buvo nustatomas PLANAS ir IVYKDOMAS, galejo
gauti priedus ir premijas, nevirsijant tarifinio atlyginimo. Taigi pagal
okupacijos laiku standartus SIANDIENINIO pasto virsininko atlyginimas turetu
buti apie 4,000 litu. Jeigu jam butu nustatyti PLANAI, tuomet atlyginimas
GALETU buti iki 8,000 litu ant popieriaus. BUTINA pamineti, kad okupacijos
laikais sitas pasto vadovas, pasiemes didesni atlyginima, negu 8,000 litu
METINIS vidurkis, skirtuma sugrazindavo valstybei BESALYGISKAI. Tokia tvarka
galiojo ne tik okupuotoje visoje Lietuvoje, bet ir uz Kremliaus sienu.
Nepatinko SIANDIEN pasto vadovui atlyginimas - tegu eina i privatu versla.
Negi nera kas ji pakeicia? Gal paziurekim kiek laiko trina uzpakalius
zemesnio rango pasto vadovai. Negi tarp ju nera nei vieno IGALAUS tapti
vadovu. Vienintele priezasti matau, kad jie neverti ne tik tapti pasto
vadovu, bet ir toliau dirbti dabartiniu padaliniu vadovais. O atlyginimai uz
BLOGA darba pas juos ohoho. Ohoho, nes ir uz toki atlyginima, JU MANYMU,
maza atlyginima, privaciame sektoriuje darbo jiems NERA. Tai uz kokius
nuopelnus sitiems nevykeliams Masiulis reikalauja didesnio atlyginimo?

Kokios isvados? Visokie masiuliai prarado realybes supratima kas vyksta
Lietuvoje. Butu koks nors apsimyzes girtuoklis is patvorio tai pasijuoktum,
kad jam balti arkliai vaidenasi. Bet kai tokie sedi auksciausiuose valdzios
postuose tai tikra tragedija. Del toliu masiuliu MILIJONAS Lietuvoje gauna
visokias socialines ismokas, nes paprasciausiai BERA darbo.

rimas, 2010 05 09 21:41
As dirbu maisto ir veterinarijos tarnyboje. Na darbas normalus,nei
persidirbu nei ka. I rankas gaunu 1800 litu. O visu rajoniniu virsininku
kategorijos dvigubai didesnes,14-tos,algos dvigubai didesnes,o darbo nedirba
jokio,tik pasirodo kai jauni menuliai ,ir tiek juos tematai.Visa kruvi velka
epizootologai. Panaikinti butina tuos virsininku etatus. Parasus ir
epizootologai sugeba padeti.
-
Ta pacio pareikalautu TVF, jeigu mums skolintu MILIJARDUS. Dar 3-5 metai ir
pulsime ant keliu, kad TVF duotu kreditus turimu skolu palukanoms apmoketi.

"G.Nausėda: mažėjant gyventojų, reikėtų mažinti ir valdininkų skaičių"
3w delfi.lt/news/daily/lithuania/article.php?id=45562259
-
Susiktas ekspertas. Valdininku skaiciu reikia DIDINTI, o ju atlyginimus
MAZINTI KARTAIS. Tai padaryti ivedant PENKMECIO PLANUS - tokia vyriausybes
kadencija. Ivykdei plana, nepasikiaulinai - premija kaip okupacijos laikais.
Vienintelis normatyvas turi buti - valstybiniame sektoriuje atlyginimo
vidurkis nevirsytu 70% privataus sektoriaus.
Ir jokiu minimaliu atlyginimu kelimu praskolinttoje Lietuvoje.