Tema: Re: Anders Behring Breivik ir Norvegijos-Oslo ivykiai
Autorius: bet_kas
Data: 2011-08-04 16:01:47
Kodėl klausimas lengvai atsakomas kai pabandai save
įsivaizduot  tų mistiškų veikėjų vietoje primesdamas
galimus tikslus.
Va kas iš tiesų už jo (pilkasis kardinolas) - jau sudėtingesnis.
Bent dalinai irgi atsakomas naudojantis "follow the
money" principu. Tačiau tik dalinai.

"Tomas"  parašė naujienų news:j1diid$7m6$1@trimpas.omnitel.net...
Taip, neteisingai suformulavau. Man ne jis idomus, o veikejai uzh jo, ir
kodel.