Tema: Re: kaip pavadintumet santvarka Lithuanioje
Autorius: Nikodemas
Data: 2011-06-28 11:01:02
+1

"Tomas"  wrote in message news:iuanem$aa3$1@trimpas.omnitel.net...

1. 80-aisiais nebuvo jokios LTU, buvo LTSR. ir niekas jos ne neklause. O
state tie patys ruskiai, kurie ir Astrave dabar statys.
2. Atsiskaito, neatsiskaito - LT AE atsiskaitytu tokiam R.Žilinskui, kuris
stumia dura jau kelinti metai del kazhkokiu pasiulymu mentams ciulpti b...,
dar valdishka kompa draugas pyderastas uzhstate lombarde, jis tau ka -
labiau patikimas bei prognozuojamas uzh Lukashenka..? Man tai ne.
3. Tingiu ieshkot zhemelapio, bet netycia IAE nestovejo arciau BY sienos,
nei turi ishdygti busimoji Astravo  AE...?
4. Kodel tau atrodo, kad AE = atominis grybas..?