Tema: Re: krize baigesi tik kubiliui ir verslinykams
Autorius: Alvidon
Data: 2011-06-27 16:18:51
Nu kodėl gi ? Aš pvz. jau už krizės pabaigą: daugiau nekilnojamo turto nebežadu pirkti.
Nors dar tegu pabūna, kol buto remontą baigsiu (iš kitos gi pusės dzin - krizė nekrizė, o
remontininkai geri vistiek deficitas, eilės prie jų ir kainos visai ne krizinės).
Ai, nu ir dar neblogai būtų šeimos automobilius pakeist, ale kad labai kainos užkilusios,
gal sakau kai baigsis krizė - atpigs ? Keista kažkokia ta krizė.