Tema: Re: Sheip indomu .....
Autorius: Alvidon
Data: 2011-05-26 22:54:12
Pats ir žiūrėk ;) Ti gailo laika tokiai bilebirdai ;)
O visokie *izmai prie to, kad kai vietoj realaus gyvenimo imami
brukti visokie utopiniai projektai bei išankstinės schemos bei samokslų
teorijos, tai nori nenori gaunam *izmus.

Niekur ir niekada neveikia motyvas "žmonijai reikia", veikia tiktais
"man, mano artimiesiems reikia". Taškas, toliau nėr apie ką šnekėt ;)
Nu a realybėj toliau du keliai: atvirai pripažinti, jog žmonija - tai
savanaudžių individų visuma ir pasitengt tą visumą sustyguot kuo
efektyvesniam veikimui arba apsimest kad visi yra idealistai (komunistai,
žalieji, islamistai ir t.t. ir pan.). Vat tas prisipažinimas ir stygavims
vadinas kapitalizmu. Nu a apsimetėlių superduper pvz. - Š. Korėja.
Kur norėtum vaikus augint ?

Nu apie sienų atsikratymą tai jau tik visiškai pripūtęs gali šiuolaik šnekėt.
Aha, miegam ir sapnuojam, kaip laiptinėj apsigyvena visokie iš afrikos
ir kitokie su čadrom (beigis kalašnikovais)...