Tema: Re: Nord stream 2
Autorius: GD
Data: 2020-08-19 14:35:44
Ka siulytumete tamsta? Palaikyt vokiecius, deginusiums krosnyse Lietuvos piliecius ar draugaut su agresyvia kaimynine salimi, buvusia okupante?
Lietuva turi savo pozicija, nelabai nuostabu, kad ji sutampa su kurios nors uzsienio valstybes, ir nera visiskai originali/autorine. Tai kaip tik irodo, kad vatniku vapejimas atseit ES=CCCP, LT neva yra priklausoma, privalo klausyti Briuselio yra tik bezdalai.