Tema: Re: Melagis melavo
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-08-25 14:14:52
Uztat mano bobute skanius blynus kepa....

Klausiau-kaip Hitleris po Klaipeda vaiksciojo?  Vytautas po Smolenkska galejo vaikscioti todel, kad buvo ginklu Smolenska paemes. Memelyje persirenge lietuviai su ginklais 1923m vaiksciojo, todėl kad Memelio krastas dziaugmingai prie Lietuvos prisijunge (anot tamstos)

O kaip nutiko, kad Hitleris 1939m kovo men po Klaipeda vaiksciojo?

Vis myksi ar atsakysi?