Tema: Re: 2008 08 08 LRT propagandos akcijas pries lietuvius
Autorius: Gintas <apsaugok nuo Tomo durnumo@gmail.com>
Data: 2019-08-09 10:55:26
Dabartinis aiskinimas:

Cit : " ...įtampa per kraštus išsiliejo 2008 metų rugpjūtį, kai tuometinis Sakartvelo prezidentas Michailas Saakašvilis pradėjo didelę karinę operaciją prieš Pietų Osetijos separatistų pajėgas, kurios iš pabūklų apšaudė vietinių kartvelų kaimus."

Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktualu/pasaulis/sesios-vakaru-salys-paragino-rusija-isvesti-savo-pajegas-is-gruzijos-57-1185932?copied