Tema: Re: Tufta panasiai kaip 28 panfilovieciai
Autorius: Audrys
Data: 2019-07-11 14:20:18
o tau tai neitartina, kad 2 dienos pries ivyki isikuria kontora, kuri pati
pirma garsiausiai gamina versijas apie ivyki? Nieko kito ji ir netiria. Man
tai isrodo, kad ji ikurta specialiai ivykiui. Okas zinojo, kada bus tas
ivykis? Vykdytojai, jie ir ikurejai.

"gediminas"  wrote in message news:qg6sqv$tqu$1@trimpas.omnitel.net...

Pasidalink izvalgom ka tas sutapimas reiskia. Ir kodel ju isvados
netinkamos? Nes isikure 2 dienos pries?