Tema: Re: Kur nusipirkt rusisko vyno?
Autorius: Juozas K.
Data: 2019-07-08 10:39:04
"Juozas B," <jkas@pidoras.lt> wrote in message
news:qfdai6$sj9$1@trimpas.omnitel.net...
> kiekviena diena Lietuvoje matau daugiau nelietuvisku veidu. Ir tai labai
> gerai, nes lietuviu nacionalistai nesijaus pakankamai drasiai, kad galetu
> viesai rasyti ka tu rasai. Dabartineje sostineje lingua franca yra RUSU
> KALBA. Bet tai yra CCCP dunduku silpnaprotystes problema, nes jie sukure
> Vilna kaip lietuviska miesta. O reikejo perkelti sostine i Klaipeda, kad
> lietuviai migruotu i vakarus o ne i rytus, ir siandien Vilna butu
> pilnaverte Baltarusijos dalis. Be lietuviu, be nacionalitu. Bet tikekimes
> kad migracija is rytu tai pakeis, kaip ir begantis i Vakarus plauti
> [...]

dekui uz subtilu prisipazinima, kad visgi esi nejasnas zbrodas kazkaip
atsidures lietuvoje. senai pastebejau, kad tokiems noras kriukseti ant
ciabuviu ateina is supratimo, kad esi tarakonas/mankurtas, nors ir kiek
apsiskaites, bet kuriam pasamoningai norisi russkyj mir shudo smarves, taip
grynai del didesnio aplinkos jaukumo, o ne del to, kad shudai paciam butu
labai grazu ar kazka. naturaliai stojasi klausimas, ar paciam niekada
nepasirode keista, kad faktas, jog neesi lietuvis, tau tiesiogiai be
didesnio argumentu poreikio issivercia i pareiga ant ju varyti? man tokia
tarakonu reakcija yra pats geriausias pagyrimas. nes zinau, kad visokiam
zbrodui panasios intencijos kyla grynai is nepilnavertiskumo jausmo, tai tau
turbut irgi panasiai. svarbiausia paciam suprasti, kad mes del to nekalti ir
tai nepades tapt ne tarakonu.