Tema: Re: Tiek pasalpu bedarbiams gaunasi :(
Autorius: nelabs
Data: 2019-06-26 19:45:56
pratrink ta koseliena, nes bbz zn, kieno cia komentarai, kur atsakymai.
Lietuvoj zydu proc. didelis buvo. Vilniuje buvo ypac. Plungeje po
holokausto miestelis pasidare tuscias.
Ar zydai dirbo zeme, ar gyveno kaip zmones ? Ne, tik prekiavo.
Lietuviams tep sau, o vokieciams ziauriai nepatiko.
Ir prisisabacine lietuviai, kurie ziauresni, tie nauja ordnunga gyne iki
galo savo.

Klumpius <vms@centras.lt> ra?e news:qf0281$e47$1@trimpas.omnitel.net: