Tema: Re: genijus is prigimties
Autorius: nelabs
Data: 2019-05-15 00:12:50
turbut visi kandidatai i prezius tvirtino, kad tikisi laimeti ?
pareiskimai yra reklama
reklama baigesi
o kas pasikeite ?
uzjudino tvarteli, kuris jau dalinasi nenusauto lokio kaili
geriau patyrusiam tvarteliui deretu susilaikyti
nes ziurek planeliai kaip ir pries rinkimus - shudais paeina

Teisybes Dele <aaabbbkodas@gmail.com> ra?e