Tema: Re: NATO kariai
Autorius: Tomas
Data: 2019-05-10 14:30:23
Ar amerikieciai neturi teises valgyt savo atsivezhto maisto, ten kas toj rukloj - tarybine armija, reikia pagal GOST'a? TSKP taip draudzia maitintis? Lygybe brolybe mir druzhba festival'? Pas mane buvo atvyke kazachai automobilio pirkt, derybu metu atejo ju maldos metas, ir jie atsiklaupe prie mashinos eme melstis. Nejaugi turejau uzhdrausti, o gal privalejau kartu pulti ant keliu ir shlovint Alacha? Cia laisva shalis, gintai, nebe lageris. Tiesa, mano kaimynai pamate kazachus taip prie mashinos.... kreivai apie mane pagalvojo, nu bet tai ka dabar?