Tema: Re: php instaliacija
Autorius: mirties aspektas
Data: 2012-03-28 13:01:48
siaip esu nelabai gabus, tiksliesiems mokslams, bet man
nuo tiksliuju mokslu stoga rauna, nes ten yra labai daug
paslapties, sakykim kiekviena planeta turi skirtinga
laisvojo kritimo pagreiti, jeigu reiktu modeliuot zemes trauka
tai laisvojo kritimo pagreitis yra kintamasis. Ir ka as issiaiskinau, kad
jis randamas sulyginus dvi jegas: antra niutono desni F = ma ir
visuotines traukos desni: F = G*m*m(planetos)/R^2, sulyginam sitas jegas:

ma = G*m*m(planetos)/R^2, m be indekso susiprastina ir gaunam

a = G*m(planetos)/R^2, G - gravitacijos konstanta, m(planetos) sakykim zemes
mase,
R - zemes spindulys. viska sudeje gaunam: a(zemes) = 9,81 m/s^2

taigi pagal paskutine formule kintamasis a, priklauso, nuo mases ir zemes
radiuso,
kur G - konstanta. Taigi si formule yra metodas rasti laisvojo kritimo
pagreiciui, kuris
programavime gali buti aprasomas kaip kintamasis.

Taigi tikslieji mokslai mane veza, nors ir nesu jiems gabus, nes esu labiau
humanitaras,
man sekesi mokykloj daile...