Tema: Re: PHP soap uzklausa - autentifikacija
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2012-03-16 09:02:51
Neteke su PHP dirbt su SOAP, bet su .net gan daug su webservisais zaides, bet mano manymu cia be jokio SOAP headerio tiesiog i paprasta header paduodamas ID ir KEY, neuztektu kokio:

header('ID: MYUSER');
header('KEY: MYKEY');

Tiesa nezianu ar sitai suveiks :) ir beje toks bajeris labai prastas security, uzteks kokio nors 15mecio su sniferiu tam paciam LANe:) siulyciau daryt autentifikacijos informacija encryptinta.

o tai kad cia siaip ID ir KEY paduo