Tema: Re: Del vardu linksniavimo. PHP
Autorius: Joint_as
Data: 2011-06-26 21:23:54
Aš daugiau su apšvietimu nei su švietimu ...  taigi nelabai sekasi man
pritaikyt šitą linksniavimą.
Jei vardas baigiasi lietuviška raide - linksnis nekeičiamas.

Taip pat su funkcija 'sanitizeName' (arba su mano nustatymais) tikriausiai
ne viskas gerai:
PHP Warning:  mb_eregi_replace() [<a
href='function.mb-eregi-replace'>function.mb-eregi-replace</a>]: mbregex
compile err: premature end of char-class

išvedant į ekraną tekstą su echo $l->getName('Saulė','sau') ;      - viskas
OK
tačiau imant kintamąjį $vardas iš duombazės - lietuviškų galūnių nekeičia
.... įtariu kažkas su koduote negerai