Tema: Re: OT: scala gerbėjų?
Autorius: Artūras Šlajus
Data: 2011-04-07 00:56:06
On 04/06/2011 04:56 PM, Laimis wrote:

> O ką Ruby, ta nuostabiausioji ir nepakartojama, jau nebe...? ;-)
Vis dar taip, tiesiog Scala po truputį gal labiau, dėl to, kad jinai
statically typed :) Ir žinoma nesulyginsi performanco.

Be to - labai įdomus derinys yra jruby + scala. Kur nori - naudoji ruby
dinamiškumą, kur reikia greičio - kvieti kodą rašytą su Scala ir viskas
sukasi ant to paties JVM. Visai smagu ;)

O ir šiaip - Ruby man patiko, nes kalba su mažai kodo leido padaryti
daug. Scala leidžia tą patį, tik dar duoda savų pliusų. Aišku yra ir
savų minusų - visa kalbos struktūra tokia "matematikiška", reikia laiko
priprast :)

Bet šiaip awesome, I say.