Tema: Re: SQL query klausimas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2011-03-03 13:16:04
    IMHO tai sio posto klausimas aplamai uzdarytas, ner cia ka jau diskutuoti, esme buvo kad zmogus klause patarimo kaip organizuoti medines DB strukturas  ir su jom dirbti, daveme n pavyzdziu pasiziurejimui kaip praktikoje yra daroma ir viskas, zmogus padekojo :)

    O analizuoti kazkokias fantastines neegzistuojancias duomenu bazes laikau laiko gaisimu :) elementariai esant konkreciai situacijai reikia konkreciai ir ziureti ar rinkti geresni sprendima kuris konkreciu atveju tinka.

    Del facebuko tai aplamai keista diskusija diskutuoti apie tai ko gerai ne nezino o sprendzia tik is prekes etiketes... pats as ir nezinau, bet teke vartyti siek tiek knyga apie soc tinklus, tai kas man ispudi del facebook padare kad visa tai sukasi ant:

~11000 web serveriu
~1800 mysql serveriu
~900 cached serveriu

    Kaip dirba aisku jeigu ner ka veikti galima aiskintis, nes kiek gandu girdejau tai fb yra opensource rodos github ar kazkur prieinamas, bet manau ju sprendimas pakankamai gerai veikia, o be bugu nebuna sistemu ar programu :)

No Offence!
JDM.