Tema: Re: miestas
Autorius: Jornada Del Muerto
Data: 2010-11-05 15:41:28
    As ir prisidedu prie to kad nelabai iseis, bent daznai rodys pievas... vien tik paemus pvz. Zebra, pvz. IP keiciasi pas mane kazkur i menesi karta, tai manau bet koks Zebra klientas bet kokiam mieste buvusi mano IP gaut gali... salis atrinkti gal imanoma, bet ne miestus, atsirinks nebent fiksuoti imoniu IP kurios tokius turi, bet ne visiem vartotojam...