Tema: Re: proc_open velniava
Autorius: flegmatoid
Data: 2010-02-25 17:19:34
va va - velgi negaliu nesutikt su tokia prielaida (ypac po to, kai
pasiskaitinejau kaip Expect'as apeidineja stdin'us kad nemaisyti
applikacijos output'o su savuoju).

Vakar beeksperimentuodamas su ivairiais procesais, patebejau, kad beveik nei
vienas nepasiduoda klasikiniam valdymui per proc_open'a. O tuo tarpu
bandymai su tty vietoje pipe'u baigesi greiciau nei tikejausi:
"Warning: proc_open(): tty is not a valid descriptor spec/mode"
nors visi reikalingi device'ai yra ir pseudo terminalai veikia (ping
localhost | tree /dev/ptyp9; cat /dev/ttyp9)

anyway...