Tema: Re: klausimas: baneriui skaiciavimas/parodymai
Autorius: ups
Data: 2010-02-11 16:09:34
sito nezinau nesigilinau... bet gali ir buti...
siaip del dartymo nuo nulio ... ? Tolkas koks.... jei jau yra padaryta
ir isbandyta ne viena diena. Beto dadarymas pigesnis nei nulinis testas...

Suprantu jei tau reikia paprasto 10 k parode ir off... :) tada jo geriau
paciam.
Bet is tavo paskojimo manau ... cia tik vienas is variantu kad reiks
klientui to ar to... ir ... vnz.

ups
www.naujasdizainas.lt