Tema: Re: mysql vs postgresql
Autorius: ledasl
Data: 2010-01-12 15:49:46
kalba ejo apie duomenu bazes pasirinkima.
jei viena db greitesne uz kita atliekant kazkokias operacijas, tai ji bus
greitesne uz kita ir ant raido0 ir ant sata ir ant ide disku.
Diskai terpe kur saugomi duomenys, jei turiu daug $$ arba reikia greito
atrinkimo galiu nusipirkti 2TB ramo ir ten laikyti duombaze, kaip raidas
galetu pagreitinti toki veikima?