Tema: Re: 302 redirect with php
Autorius: Justas Butkus
Data: 2009-10-27 08:00:04
Reikia suprasti, kad .htaccess, ar jo analogas, yra neprieinamas?

Viena mintis: apskritai šita eilutė veikia?
Nes mano požiūriu ten kablelių per daug.

Iš kitos pusės - galima pabandyti klaidos kodą atspausdinti rankomis, i.e.:
header('HTTP/1.1 301 Moved Permanently');
header('Location: http://naujasurl.lt' . $url, false);
exit(0);

Šiaip: kokia PHP versija, koks web serveris?
Esu sykį susidūręs su piktu serveriu, kuris suvalgydavo dalį antraštės
(jei joje pakvipdavo koduote). Patingėjau aiškintis, bet tiesiog...

--
JB