Tema: Re: apie magento pora klausimu :)
Autorius: ups
Data: 2009-08-09 16:28:33
Jei siunties per conevt'a atsisunti... ir paskui admine configuracijoje
nurodai savo dizaino pavadinima jei nebus nurodyta ims Default'a.. .tai tiek

p.s.

Theme - > css ir image
Templaite ->  isvaizda, formos, tavo aplinkos pasakykim taip html'as
Norint ka nors keisti keiciasi ir ten ir ten...:)

web dizainas | B2B sprendimai | e-komercija
skype - naujasdizainas
www.naujasdizainas.lt