Tema: Re: PHP + Active directory
Autorius: stakka
Data: 2009-08-06 15:41:36
aš turiu įtarimą, kad šitas veiks tik su IE, nes man atrodo, kad ant IE
yra activex'as , kuris autentifikaciją padaro automatinę. bet manau
betkokiu atveju reiks naudot LDAP, kad php patikrintų prisijungimo
duomenų realumą AD serveryje. šiaip ir pačiam to reikės greitu laiku,
tai bus įdomu pažiūrėt, ar atsiras čia koks geras solution'as šitam
reikalui.