Tema: Re: Kaip kopinti duomenis i buferi
Autorius: Laimis
Data: 2009-07-03 15:36:26
Darius rašė:
> Kaip suprantu, tu visada kai imiesi bet kokio darba visa 100% zinai kaip
> tu ji atliksi ir niekada nekyla klausimu ir neaiskumu. Valio! Kuo
> daugiau, kad tokiu butu Lietuvoj!

Jei ruoščiausi operuoti hemarojų, tai, ko gero, tikrai susivokčiau kaip
*idiotiškai* beviltiška yra klausinėti apie laringitą, plaučių uždegimą,
migreną ir kam visi šie chirurginiai įrankiai, kuriuos radau šalia
operacinio stalo, yra skirti. Ko gero, susivokčiau (nebent būčiau
visiškas idiotas), kad į operacinę papuoliau atsitiktinai ir man čia
(DAR) tikrai nėra ką veikti...

(perkelk šią analogiją į bet kokią profesinę sritį ir esmė visiškai
nepasikeis)