Tema: Re: Q:Apache_PHP_MySQL
Autorius: gopas
Data: 2009-05-18 23:12:11
taigi zmogus aiskiai parase, kad irasius localhost uzkrauna phpinfo. tai
apache veikia.
problema pas ji tame, kad neveikia mysql is php, bent jau taip jis mano.
taip kad portai
cia ne prie ko.

o siaip nieko ten sudetingo susimest viska atskirai..kad ir imant sita
manuala
http://www.php.lt/render/Articles;aid,51 ir naudojant butent tas versijas,
kurios aprasomo.
tik kad senos versijos labai, bet viskas veikia.