Tema: Re: Gal kas galit pagelbet
Autorius: Virginijus Varnas
Data: 2009-03-03 20:22:37
na gal ne taip paaiskinau. Zodziu duombazej turiu lentele, kurioje yra
stulpeliai su skaiciais(float), tekstais(text), tekstais(varchar),
skaiciais(int). Tai va vos ne visa diena suku galva kaip man istraukt php
pagalba ta stulpeli su skaiciais(float) ir suskaiciuoti ju reiksmes. Tarkim
ju reiksmes butu 1.2   24.01   0.17  ir t.t. Tai kaip man jas visas sudet ir
gaut rezultata, kuri po to galeciau priskirt kintamajam. Na tikiuosi bent
kiek suprantamiau paaiskinau.
aciu
"Deep" <admin_@skynet.lt> para naujien
praneime:gojhnf$sn$1@trimpas.omnitel.net...