Tema: Re: klausimas: kiek gali kainuoti tokia sistema?
Autorius: alias
Data: 2009-02-22 04:50:18
nešnekam apie tai, koks tobulas esi freelanceris. taip, geras freelancer'is
kliento ant ledo nepalieka.

bet tendencijos tokios, kad freelancer'ių rinkoje velniškai daug megėjų,
savo darbą atliekančių blogiau nei vidutiniškai, kuriems svarbu padaryti
'CHALTŪRĄ' ir paimti iš kliento PINIGUS.

iš čia ir visos bėdos su support'u.