Tema: Re: Abalei siauteja :)
Autorius: padugne
Data: 2011-08-22 09:25:36
On Mon, 22 Aug 2011 00:43:36 +0300, bat0nas wrote:

> Būtent. Man net esamos 1024x768 pilnai pakanka. Neįsivaizduoju, kam ten
> man galėtų reikėti didesnės rezoliucijos 9.7" (ar kiek ten) ekrane. Na
> bet gal čia tik aš su savo minimalistiniais poreikiais kaltas.

Man pvz tu 1024x768 nepakanka, ipad'o grudas rezia akis. Androidiniai
1280x800 jau kiek  geriau bet dar irgi trupucio truksta. Manau butu
galima apsistot ties 1400x900.

> Aišku mes vartotojai nuo to išlošime. Gausime 2x didesnę raišką už tą
> pačią kainą (na bent jau istoriškai nauji modeliai kainuoja tiek, kiek
> seni).

Nebutinai, abaliai irgi periodiskai brangina savo produktus. Pvz gali
isleist koki nors Ipad HD ar Pro. Ziurek kas nutiko su makbukais:
plastikinio 13" uz 999 nebeliko, jei tiesiog nori 13" tai teks atsegt
daugiau.

Be to, didesne raiska stipriai neigiamai itakoja ekrano sviesuma. T.y.
prie visu tu paciu kitu komponentu turesi arba gerai trumpesni darbo
laika arba tamsesni ekrana. O tai nera gerai.

Plius cpu + gpu irgi dabar reikes shert 4x daugiau pikseliu. O
developeriams vargas su "fragmentacija" del kurios visi taip pliekia
androida.

--
kthxbai.