Tema: Re: Bye-bye Palm WebOS
Autorius: padugne
Data: 2011-08-21 21:19:24
On Sun, 21 Aug 2011 15:57:44 +0300, Toxis@ze_yval_place wrote:

> Hehe, dabar beliko, kad webOS'a perpirktu rim'as ir jis nusitemtu i
> praraja dar ir ji:)

RIM'as turi savo QNX, t.y. jam tos sestos kojos nelabai reikia. Dar
didelis klausimas ar tikrai reikia ir jau nupirkto QNX...

> motorola nemanau, kad taip nusibaigs, kaip minejau, nereikia pamirsht,
> kad googlas turi chromeOS, kuriai reikia hardwaro ir google tv, kuriam
> reikia hardwaro, o moto mobility daro ir ta ir ta:) Taigi, chia sakytau
> match made in heaven:)

Nepamirskim, kad hardwaras siais laikais jau patapes commodity, savo
nuosavo fabriko tam turet nereikia.

Plius motorola paskutiniu metu nieko tokio awsum nepagimde, t.y. kaip
hardwaro gamintojai visai neblizgejo. Del to visiskai neapsimoka pyktis
su tokiais savo koreshais kaip HTC ir Zumzum.

> Nurashkyt visus patentus ir pati moto ishmest nafyk googlui neapsimoka,
> imho jie be reikalo 12 gigabagsu neishmestu, patentai tiek nekainuoja,
> applas su ms'u kazhka ishmesinejo uzh 1.2 ir man rods 1.4 ar 2.4
> gigabagsus:)

Patentai netgi labai tiek kainuoja kai nuo to priklauso tavo givybe arba
mirtis. Va nortelo patentai isejo uz 4.5mlrd ir tai tik todel, kad
guglius nustojo biddinti. Jei nebutu nustojes tai butu brange ir toliau.

--
kthxbai.