Tema: Re: HTC Touch WM Pro 6 upgrade'as i 6.5
Autorius: Caponi
Data: 2011-07-19 14:08:31
Jei nori pats - http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=372 , bus
uz dyka, kainuos laiko.
Jei nori greitai ir uz pinigus - nezinau, sau as pats pasidarau viska ko
reikia :-)

Bet bet kokiu atveju gerai pagalvok ar verta - gal atrodys ir graziau, bet
su salyga, kad aparatas ne is galingiausiu (netgi turbut galima butu sakyt,
kad visai silpnutis), tai greitis tikrai labai stipriai nukentes, man
asmeniskai savo laiku net ant gerokai galingesnio Touch HD perejimas i 6.5
pasirode visiskai neprasmingas, ir po keliu dienu eksperimento grizau atgal
prie 6.1, nes visgi daiktas turi greitai ir tiksliai atlikt mano duodamas
komandas, o specefektai is esmes niekam nereikalingi.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi