Tema: Re: Video player'is iPad'ui
Autorius: bat0nas
Data: 2011-06-06 12:58:08
Ačiū, kad išbandei.

Panašu, kad viskas tinka.
Jei žiūrėti MKV - viskas OK. Kalbas pasirenki, titrų kalbą pasirenki. Blogai
tai, kad MKV bus minimum 1280x???, o tai reikš baterijos sekinimą.

Variantas būtų imti avi failus, kurie palaiko kelis audio takelius, tačiau,
spėju, nepalaiko titrų. Pasiaiškinsiu šitą.

Per iPad ekraną turbūt nėra labai didelio skirtumo ar žiūrėti full HD video
ar upscalinta standard resolution. T.y. skirtumas bus, bet matomai ne toks
reikšmingas, kad dėl to parintis.

Ar gali palyginti vaizdo kokybę  MKV HD failo ir eilinio AVI failo (700MB,
1.3GB dydžio)?

"Pauly"  wrote in message news:isi3gv$dm4$1@trimpas.omnitel.net...

Parsiiunciau, pasiziurejau.

ikeliau mkv faila:

- garso takeli leidzia pasirinkti jei yra galimi keli
- subtitrus irgi leidzia pasirinkti.
- SRT ikelt neradau tokio.
- konvertuoti nieko nereikia
- gali nustatyti kokia rezoliucija nori ziuret

- daug visokiu settingu, gerass daiktas :) Naudojau visada vlc, bet dabar
reiks pereit ant sito