Tema: Re: Q: Android programos "nemokamai"?
Autorius: Darkalas
Data: 2011-05-29 20:08:02
> Bet juk niekas niekada ir nezadejo, kad ismanieji telefonai tiesiai is
> dezutes gales kazka daugiau nei eiliniai. T.y. ganetinai sudetinga
> vaizduot kad tave apgavo zumzungas ir todel tu turi moraline teise kazka
> pavogt is IGO ar kitos niekuo nesusijusios su zumzungu firmos...

"Ismanus" mano suvokimu turi moketi daugiau negu "kvailas". Siaip nieko
ir nepavogiau, nelabai man tas igo reikalingas. O tais profailais
pasitenkinu tik 2 automatizuotais pakeitimais per para, nes moketi kad ir
5eu uz toki sh man tikrai neatrodo protinga. Bet gavosi taip, kad pirkau
"ismanuji" telefona, nors man jis tokio didelio "ismanumo" ir nesuteikia,
nes daugelyje atveju profailus turiu keitineti rankomis.

> Cia labai specifinis featuras, jo problemos yra ne technines o
> juridines. Dekok amerikieciams.

Voice recorderis savo esme nera kazkas labai specifisko. Aplamai tas
samsungas man kazkoks plikas, nera widgetu normaliu, launcheri teko
pakeisti. Vienu zodziu su nemokamom programelem kazkiek pavyko pasiekti
"ismanumo", bet tikrai nesuzavetas, vos ne imk ir pats susiprogramuok
elementaru profailu sheduleri.