Tema: Re: Na ka, SGS2 irgi fail?
Autorius: padugne
Data: 2011-05-02 10:53:39
On Mon, 02 May 2011 09:20:40 +0300, amenox wrote:

> Labai rimto neteko, bet šiaip buvau su tuom susidūręs. :) Bet man
> visvien niekas neįtikins, kad 1 Ghz jau neužtenka nupiešti GUI.

O kodel manai kad visi tie gigahercai skirti tik GUI paisymui?
Dabartiniam smartfone vienu metu sukasi bent 30 procesu kuriu kiekvienas
bet kuriuo metu gali sugalvot ka nors nuveikt. Ir jiem px ar tu tuo metu
animuoji GUI ar ne.
Norint kad siuolaikiniai juzeriai butu patenkinti ir neklyktu kad
"stabdo" reikia bent kokiu 30fps. Ir be jokiu pauziu.
Butent todel tiek m$ tiek apple labai riboja 3rd party appsu
multitaskinga.

> Na nežinau, bet bent jau leis per tas dvi valandas pageiminti normaliai
> bet stabdžių.

Kodel manai kad tas atomas bus nors kiek greitesnis uz ARM'a? Juk irgi
skaliarinis CPU plius interlis tradiciskai neturi geru GPU.

--
kthxbai.