Tema: Re: pasiulykit valiutu konverteri WM6.5.3
Autorius: Caponi
Data: 2011-04-28 08:44:01
Man nedaznai prisireikia, tai pilnai tenkina kalkuliatorius 1-Calc - dideles
knopkes, valiutu kursai updeitinami iki aktualiu per interneta, bet siaip
konvertacijai interneto nereikia. Panasus daiktas yra HiCalc, tik pas ji
smulkesni mygtukai, bet uztai valiutu kursai ne tik updeitinami per
interneta, bet esant poreikiui galima pasikoreguot ir rankom (jei tau tai
aktualu).

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi