Tema: Re: Na ka, guglius ismeige inkara ir pagaliau daro tvarka? :)
Autorius: padugne
Data: 2011-04-01 12:05:09
On Fri, 01 Apr 2011 09:52:31 +0300, Toxis@ze_yval_place wrote:

> bishki truko nervai ir sake, daugiau jokiu bledinejimu mano namuose. Ar
> htc isheis ish tu namu, kuriuose gyvena nemokamai ir savo geriausius
> metus? Manau fyg. Nebent FB pasikvies i savo namus, bet tam fb turi
> turet namus:) - htc nemanau, kad apsiims kazhkokios naujos platformos
> developinimu - jie sukos tinginiai:)

Na, gamintojai iki siol kliedi idée fixe, kad jiems pavyks sufragmentuot
rinka ir is to pasipelnyt. Kas ilgalaikeje perspektyvoje yra yra visiski
kliedesiai, nes pjauna ta saka ant kurios patys sedi.

Todel nenustebciau, jei HTC sugalvotu uzsiimt dar ir meego, turint omeny,
kad uz viska mokes intelis. Kad ir kartu su feisbuku. Pradziai kazka
panasaus i mazaminkscio KIN veliau po truputi dadedant app store, hub'us
ir t.t. Vienintelis rimtas dalykas kurio truksta tai specialios salygos
pas mobiliu tinklu provaiderius. Kurios manau kad tikrai dziugiai
atsiras, nes mobiliu tinklu provaideriai irgi turi ta pacia idée fixe
apie fragmentacija ir pelna is jos.

--
kthxbai.