Tema: Re: Telefonas merginai su Android
Autorius: gk
Data: 2011-02-03 13:59:40
nu ir reikalavimai :)
eini i gsmarena.com -> advanced search -> ir prie Operating system
renkiesi "Android", o i Free text*** rasai "1 GHz" ir gausi modelius
kurie su Android ir su 1GHz procais :)
o seip vienintelis modelis kuris galvoi tai Desire - 3mm siauresnis uz
X10 :D

ne toks jau didelis pasirinkimas tu Android'u and LT (as cia apie
pirkima pas provaiderius ar kokia mobili), kad negalima butu rankiniu
budu juos perziureti ir issirinkti tinkama