Tema: Re: Parking Lithuania
Autorius: padugne
Data: 2011-01-19 13:44:30
On Wed, 19 Jan 2011 12:50:57 +0200, Toxis wrote:

> bet darant toki pakeitima imho butu etishka useri ispet - gerai kad
> perskaichiau chia - o butu pokshtas, pastatai mashina, begi I

Bent jau man sita istorija su kazkokiom geradarystem ir etika apskritai
nesirisha.

Geras dede omnis sumokejo developeriui kuri apvagineja pikti juzeriai?
Tai nuostabu, spaudziu developeriu desine.

Bet uz ka omnis sumokejo? Ogi uz tai, kad developeris _atimtu_ is kitu
appsa. Taip, zinoma, appsams jiems ir nepriklause, jie nieko uz ji
nemokejo, bet faktas nuo to nesikeicia. Appsas buvo ir jo nebera.
T.y. jokia geradaryste cia nei is tolo nekvepia, netgi atvirksciai.

Kad nebuti visiskai destruktyviu va priesingas pavyzdys ka is tikruju
GERO omnis galejo padaryt jei tik norejo:

1. pasneket su guglium (kad ir padedant savo motinai jei truksta
"svorio"), kad lietuva pagaliau isbrauktu is negru sarasho ir atidarytu
marketa mokamiem appsam.
Tada developeris galetu ramiai isstatyt viena appsa uz pinigus ir kita
tebunie excluzyvini omniterlio abonentams uz dyka.

Bet juk to niekas nedarys, nes neapsimoka. T.y. sumoje gal ir apsimoketu,
nes padidintu susidomejima smartfonais ir tuo paciu pelna is brangesniu
kontraktu ir devaisu pardavimo.
Bet kadangi vienodai pasipelnytu ir bite su t2, tai paprasciausiai
netiekia jokio konkurencinio privalumo, t.y. konkurentai pelnosi tavo
saskaita = nx.

Tai beje tas pats fenomenas, del kurio tokiam verslui is tikruju px
korupcija ir px tokie dalykai kaip pvz blogi keliai kurie jiem nesa
nuostolius.
Nes jie nesa visiems vienodai, o nuo sutvarkymo visi lygiai taip pat
vienodai pasipelnytu. Isvada - neapsimoka kazka daryt, nes visi vienodai
neprisides.

2. Maziau geras bet vistik geras darbas: atidarytu savo nuosava appsu
parduotuve atvira visiems. Appsu developeriai galetu pardavinet savo
appsus uz pinigus, omnis uzdirbtu savo provizija.

Bet sitai irgi neapsimoka, nes parduotuvej bus 3 appsai. T.y. butu tik
geras darbas o tam omnis suprantama neturi jokio noro.

3. Sumoket developeriui premija uz tai kad prisideda prie ju parkingo
paslaugos populiarinimo (per kuria jie gi irgi uzdirba). Arba nupirkt
reklama jo appse ("sia programa jums dovanoja omniTERL").

Zodziu yra lemejonai budu kaip padaryt gera kitiems nekenkiant. Bet sitas
atvejis kazkaip ne is sitos serijos.

--
kthxbai.