Tema: Re: Groundhog: kas naudojates?
Autorius: padugne
Data: 2010-12-07 01:50:14
On Sat, 04 Dec 2010 19:37:18 +0200, 70005 wrote:

> "padugne" <padugne@home.lan> wrote in message
>
> Idėjų neturiu, bet kliūna netikęs parsisiuntimas: pasiūlo parsisiųst

Blogai. Niekas neturi ideju, bet visi nori kazko kul :)

> postus, sulaukiu, kol tas 100 pareina ir susirikiuoja, tada rodo vieną
> postą, kurio "jau nebėra servery" arba vėl siūlo parsisiųst 100. Po
> kokių trijų parsisiuntimų galima jau skaityti kokių trijų savaičių
> senumo diskusijas. Arba aš kažko nemoku nustatyt, arba pas jį "get
> recent posts" reiškia parsiųsti pradedant seniausiais, kuriuos mato
> serveryje.

Jo, situom irgi uzsiimsiu. Bet kiek veliau. Is esmes manau protingiausia
butu kazkas is serijos "noriu visko nuo vakar 21:43". Nes tipo tada
paskutini karta skaiciau namie prie normalaus niufsryderio. Na arba
"naujausias XXX zinuciu" bet nezinau kiek tai praktiskai naudinga.

Seip cia laisvalaikiu pabandziau pora threado atvaizdavimo ideju:

Cia sena ideja su threado linijom (imho nieko gero net nekreipiant
demesio i bugelius del kuriu jos sutrukinejusios):
http://diedas.soften.ktu.lt/~draugaz/threaded_with_lines2.png

Skaicius invertuotam fone tai threado gylis. Imho pagal ji galima visai
neblogai orientuotis tai liniju ir nereikia.

Tas pats be liniju:
http://diedas.soften.ktu.lt/~draugaz/threaded_no_lines.png

Tie remeliai suapvalintais kampais seip ciulpia, is esmes tai negrabus
iphone stiliaus bezdzioniavimas. Galima zinoma kiek paremontuot, t.y.
truputi padidint tarpus, kiek pastorint linijas ir dar sumazint ryskuma.
Bet kazkaip "meh".

Todel nutariau padaryt taip, tipo android style:

http://diedas.soften.ktu.lt/~draugaz/threaded_no_lines2.png

Spalva seip reiktu varijuot priklausomai nuo gylio, sakykim sukant ratuku
fiksuota kokiu 8 "grynu" spalvu palete.

Na, fotozopininkai, imkit ir pagimdykit ka nors kas butu grazu ir patogu
vartot. Kol kas nenusprendziau kaip graziai atskirt zinutes dydi (2kb) ir
postinimo laika ("pries 2 min."). 2 idejos: arba det i skirtingas eilutes
arba viena is ju terliot invertuotai, t.y. (2kb) juodos raides pilkam
fone.

Bo as ne dizaineris, tai kol ka nors isgimdau praeina daug laiko. Ir
rezultatas nebutinai cool. O tai reiskia, kad jei kas nors ir gims, tai
pakankamai negreitai, nes tai hobis kuris vyksta tarp kokiu 22 ir 24 val
pora dienu i savaite :)

--
kthxbai.