Tema: Re: Ką reiškia HD2 "šviesoforas"?
Autorius: FH
Data: 2010-11-23 15:54:18
?na is USB krauna zymiai leciau nei nuo 220V. Pas mane pakrauna normaliai,
bet kaskur 2x ilgiau uztrunka

"Caponi"  wrote in message news:icg95o$2bg$1@trimpas.omnitel.net...

Labai gali but, as jau nuo senu laiku nebemucinu mobilkiu per ta USB'a
(atjunges krovimo opcija mobiliake, kai jis jungiamas prie kompo), nes kas
ten vyksta nesuprasi - prisiziurejes visokiu variantu - ir visai nekrauna,
ir ne iki galo pakrauna, ir pilnas krovimo ciklas uztrunka vos ne para.
Zodziu, nepasitikiu as tais USB'ais, o ir originalus pakrovejas daug vietos
tasej neuzima :-)

Caponi